Canimmm hocam benim hakkımda böyle düşünüyormuş ...Cokk tesekkur ederim ona ...Lisede bir o bir de petek patlattigim( sınıfı şu bastı ve quiz iptal coğrafya dersinde hem de ) halde sonuna kadar beni savunan canım hocamın yeri çok başka ama bir insanı çok seversen alırlar ya ikisi de seneye maalesef bizimle olmayacak ... Ben de onlari çok seviyorum...
.. ben seni sevmek istiyorum, diyecektin, diyemedin. Güzellik tanrının değil, insanın insana bağışıdır, diyemedin. Yalnızlık taşa çevirir yüreği, diyemedin. İnsan sevmezse dünya bir yaşama cezasından başka nedir ki, diyemedin. Her vazgeçişte gövdemiz biraz daha uzaklaşır bizden, diyemedin. İnsan bütün acılardan sadece bir sevgi sözüyle döner dünyaya, diyemedin.