İsminizi seviyor musunuz?
Oysa çok güzel bir adı vardı: Nezahat... Sevmezdi, çünkü kendini sevmezdi. Zamanında onu kimse sevmemişti ki...
Sayfa 24 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mayıs 2026.·Kitabı okuyor
Alıntı
Bugün benim doğum günüm ☺
Etkinlik Vakti :)
Aklıma bir oyun geldi. Herkes kitap isimlerini etiketleyerek mantıklı bir cümle kursun. Örnek: Yorum Yap 😃
Günaydın 1K:)
İnsan bir kere aşık olmaya görsün. Her şeyi sevdiğine yormaya başlıyor. Azaldıkça, sonbahar uzuyor. Sonbaharı sona yormak; belki de bu yüzden dünyanın en yorucu işi gibi geliyor.. Hayal Meyal
Kıvılcımı söndürmezsen, ateşi zapt edemezsin...
Alıntı
Reklam