Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Yunus Özdemir

Yunus Özdemir tekrar paylaştı.
320 syf.
·
Puan vermedi
Enerjiyi Nereye Koymalı
Enerjiyi Nereye Koymalı            ༄ ༄ ༄ Doğum ile ölüm arasındaki zaman dilimi maddi imkanlar ve manevî değerlerle birey olarak çevre ve toplumla olan ilişkilerin her bir bütünün birikim, kazanımı ömür çerçevesini çizer. Ömür sermayesinin manevî değerleri maddi imkanları yöneten bir ilişki dahilinde sorumluluk ve kalite kazanmanın bir
Hayat En Çok İyileri Kırar
Hayat En Çok İyileri KırarAcar Baltaş · Kronik Kitap · 202434 okunma
Reklam
Yunus Özdemir tekrar paylaştı.
Hadis
“İnsanlar uykudadırlar, ölünce uyanırlar!”
Sayfa 150Kitabı okudu

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Yunus Özdemir tekrar paylaştı.
·
Puan vermedi
İçsel Arayış ve Bilime Yansımalar
İçsel Arayış ve Bilime Yansımalar            ༄ ༄ ༄ Gündelik hayat içindeki ihtiyaç ve uzun süreli ihtiyaçları karşılamak için alternatif yollar bulmak, olanı daha da iyi hâle getirmek yeni fikirlere ihtiyaç olması yanında kalıplaşmış fikirleri de yıkmak yerinde bir harekettir. Bilgi ve deneyimi harmanlayarak zihinsel üretim yapma
Alman Dehası
Alman DehasıPeter Watson · Kronik Kitap · 20240 okunma
304 syf.
·
Puan vermedi
Esenliğin Bir Yolu: Ekonomide Çözüm
Esenliğin Bir Yolu: Ekonomide Çözüm ❅ ❅ ❊ ❊ ❅ ❅ ❊ ❊ Yazının tamamı bir süre sonra yayınlanacak. ❅ ❅ ❊ ❊ ❅ ❅ ❊ ❊ Mezkûr bir katkı olan İslâmî ahlâk değer ilkelerine ve ekonomik aktivitenin insan mutluluğuna derinde tutulan bir adalet anlayışından neşet etmekte ve sosyal fayda mefhumu da insan eyleminin baş etkeni hâline gelmektedir. İslâm İktisadı, karakteristik bağlamında insan davranışlarını sosyal fayda temyizine bir ahlâkî kutsama halesi ekleyerek düzenleyebilir. Müfrit bir baskı uygulamadan ya da insan doğasını değiştirmeye çalışmadan, kalbi arındırmayı, zihni keskinleştirmeyi ve Müslümanların dinî olarak dayandığı inançları ile aslî kimlik duygusunu anımsatarak aşkınlıkla sonuçlanmayı hedefler. Dünyevî ve rûhânî güdülerin yekvücut olduğu mükemmel bir yaşam biçimi olarak İslâm; ekonomik olarak yararlı olmanın yanı sıra Allah sevgisi haricinde verme eylemi, ekonomik kazanç için duyulan yıpratıcı iştahı dizginler. Kaynakça: Syed Nawab Haider Naqvi, Ahlâklı Olmak ve İnsanın Esenliği Üzerine Görüşler: İslâm İktisadına Bir Katkı, çev. Miraç Çeven, İktisat Yayınları, İktisat Düşüncesi Dizisi-7, 1. Baskı 2019, 300 sayfa. Yunus Özdemir
Ahlaklı Olmak ve İnsanın Esenliği Üzerine Görüşler
Ahlaklı Olmak ve İnsanın Esenliği Üzerine GörüşlerSyed Nawab Haider Naqvi · İktisat Yayınları · 20192 okunma
Reklam
224 syf.
10/10 puan verdi
Ahlaki İktisad
Ahlaki İktisad ❅ ❅ ❊ ❊ ❅ ❅ ❊ ❊ Yazının tamamı bir süre sonra yayınlanacak. ❅ ❅ ❊ ❊ ❅ ❅ ❊ ❊ İslâm iktisadının değer yüklü karakteri, anlam ve uygulama boyutuyla Müslüman bireyden Müslüman topluma geniş bir çerçeve çizer. Dine dayalı ahlâkın iktisada dâhil edilmesi yönüyle Müslüman ekonomisinin iktisadi
İslam, Ekonomi ve Toplum
İslam, Ekonomi ve ToplumSyed Nawab Haider Naqvi · İktisat Yayınları · 20184 okunma
Yunus Özdemir tekrar paylaştı.
Mem uyandı, gördü ki Zîn'in eli önündedir, Baktı ki Zîn'in iki eli avuçları içindedir. İkisi birbirlerinin önünde dilsiz kaldılar; Ne konuşma ve söz ne de söyleşme vardı. Önce elleriyle işaretleştiler; Ondan sonra sözler çözüldü. Birbirleriyle o kadar konuştular ki Birbirinin karşısında o kadar yandılar ki... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Rabû ku li pêşedestê Zînê Fikirî ku du dest di destê Zînê Man herdu gelek li pêşê yek lal Ne nutq û xeber ne qîl û ne qal Ewwel dikirin bi dest îşaret Paşê ku vebû li wan 'îbaret Ewçend kelam pêkve gotin Ewçend ji pêşê yekve sotin
1.030 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.